vineri, 7 ianuarie 2011

Tabara 2010




Am mers 12 ore cu trenul :-?...in ultimele 4 ore am dormit..iar in celelalte ore:am jucat carti...unii au cantat...am spus tot felul de povestiri...i s`a furat lui varmea portofelul..am cautat hotii...si din cauza ca nu i`am cautat bine au scapat...
Ajunsi acolo ne`am instalat, apoi ne`am strans cativa intr-o camera si ne`am batut cu perne si chepsuri...ne`am invelit in cearsafuri...in hartie igienica...am fakt nuj cata mizerie..dar a durat doar 5 min sa facem curatenie [in poza care am pus-o am iesit groaznic :))]
Dupa ne-am culcat..am mancat si ne-am dus la Lacul fara fund si Lacul Iadului
Seara m`am dus peste 2 fete in camera, care se culcasera si...m`am bagat sub pat..am facut zgomote ..si ele prima oara nu au crezut ,dar au luminat sub pat..si deoarece eram bagata intr-un colt si plapuma era putin cazuta..nu m-au vazut...s`au vorbit sa se ridice amandoua din pat si sa aprinda lumina...cum s-au ridicat am prins-o pe una de picior...si au inceput sa urleeee :))...
Dupa ne-am strans toti si ne-am batut cu perne...la modul grav...dupa ce-am terminat pe toti ne durea capul si eram rosii la fata.



A doua zi ne-am dus la Turda...am vizitat Salina....a fost interesant:-?..dar era si mai interesant daca ne dadeam in carusel...dar nu ne-a lasat 8-|
Dupa ne-am dus la Cheile Turzii, dar podul a fost rupt si nu am intrat in pestera.
Dupa ne-am dus in Cluj...in Gradina Botanica..[cea mai frumoasa gradina botanica din tara]
Dupa la Mall...a fost frumos si acolo ;x;x;x
Cand am ajuns inapoi la pensiune eu si inca 2 fete...ne`am imbracat in costume de baie si ne-am udat cu apa...am transformat 'chestia pe care o folosesti sa faci dush'  in pistoale
Dupa am facut-o pe Cata rulada...si i`a ramas porecla Burito.

A 3 zi ne`am luat 'cea cu care am hotarat sa mergem in tabara'...la  baraj in M-tii Vladeasa..unde am mers 14 km..dus si intors.....
La intoarcere eu si varmea am alergat si am ajuns cu 20 de min inaintea celorlalti.
In a 4 zi am mers la casa lui Octavian Goga...
Dupa la cascada ''Vualul miresii''..unde a fost intradevar mirific ;x
Dupa la baraju 'Leshu'...iar dupa in balci la Poieni...
Seara am facut 'spiritism'..adica ma rog..doar am aprins niste lumanari si ne-am strans intr-un cerc..si s-au speriat toti.

In a 5 zi...am lenevit...iar seara eu si Anda..am facut lupte SUMO =]]...atunci am ras cel mai mult;x...Ne-am bagat perne sub bluze..si ne tranteam p`acolo.
In a 6 zi am mers la Pestera Ursilor ;x;x;x;x...a fost interesant,dar frig ...
Dupa am mers la Baile Felix...acolo a fost cel mai frumos ...,dar dupa ce am plecat de acolo..ne-am plimbat prin Oradea si nu m-am simtit chiar asa de bine...in acea seara ne-am culcat toti devreme.
In unele din zile..numai stiu care...am sarbatorit ziua a 2 fete gemene...am mai fost la Moara din Rosia..si in alta zi ne-au udat unii din Remeti [zona unde am fost cazati] cu apa ..rece rau..
In a 7 zi am plecat...ne parea la toti rau ca plecam, dar ne era si dor de casa.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu