miercuri, 5 ianuarie 2011

Se face frig iubitul meu...

Se face frig iubitul meu
se face frig iubitul meu,
Imi bate-n geam o iarna
copacii goi sunt astazi tristi,
si-ncepe-ncet sa cearna.
Mi-e dor de bratul tau cel cald
sa-mi mai aline dorul,
culcandu`mi capul p`al tau piept
sa retraim amorul.
E mult d`atunci...
eram copii si am crezut in tine.
Nici tu nu-ntelegi ce spui...
era atat de bine!
In doua vise ce aveam
se impletea iubirea.
Dar peste ani s-a asternut tacuta..amintirea.
Mi-e dor iubite de-un sarut,,,
Ce drept am eu a spune?
Doar o straina am ramas
pierduta`n marea lume....
Il rog pe bunul Dumnezeu
sa-mi spuna daca poate,
macar daca esti fericit
si-apoi merg mai departe.
Ramai mereu al meu iubit
si voi pastra in minte ..
..o dragoste fara pacat cu 2 juraminte.
Tu ai promis c-ai sa revii
intr-un tarziu de iarna...
Eu n-am promis ,dar te-am iubit.
Si-ncepe-ncet sa cearna
adorm in gand cu tine..
spunand ca-n sufletul tau bun..
...e loc si pentru mine.
Se face frig iubitul meu,
se face frig.


Ce pot spune?..o poezie minunata :)...multi dintre voi ar trebui sa se regaseasca printre aceste randuri...sa fiu sincera nu ma regasesc...dar este prea frumoasa poezia..CINE SE REGASESTE?..sfatul meu ar fi : Nu trebuie sa astepti pe cel care te-a parasit...indragosteste-te din nou ..si ai grija cui ii daruiesti inima de data aceasta :)..

Un comentariu:

  1. Ai dreptate.Nu trebuie sa il astepti pe cel care te-a parasit.Asta inseamna ca nu te-a meritat.
    Mergi mai departe cu capul sus,cu zambetul pe buze.
    Totul se rezolva intr-un final...
    P.S.: frumoasa poezie:x

    RăspundețiȘtergere