miercuri, 5 ianuarie 2011

Cascada

Sunt eu imbracata in alb, intr-o camase alba , larga, care o flutura vantul , si chiloti albi din dantela, stand pe iarba verde si racoroasa... langa mine se afla un lac, ma uit in jur si vad numai armonie si fericire, pasarile zboara , canta si ne lumineaza ziua mie si oamenilor fericiti din jurul meu
Tot uitandu-ma in jurul meu ma plictisesc, devine agonie si acum tot ce vreau este sa ma uit in apa, sa-mi vad reflectia chipului in apa cea limpede.
Ma plictisesc si de imaginea mea, deoarece este ca si cand te-ai uita la o poza cu un baiat sau o fata dragutz/a ...iti place sa privesti poza cand se afla o persoana dragutza in ea, dar iti doresti sa vezi si interiorul persoanei.
De multe ori interiorul poate fi urat si gandindu-ma la asta am dat cu mana prin apa..si am stricat imaginea mea in apa.
M-am ghemuit, am lasat capul in jos, am inchis ochii si am vrut sa intru in interiorul meu.
M-am trezit intr-un fel de pestera, era ca si cum eram pe un culoar si in dreapta si in stanga mea erau usi inchise..dar in loc de usi erau cascade si eu nu stiam ce se afla in spatele lor.
Era o pestera stranie, imi era frica si sa ma apropii de vreo cascada .
Ma uitam mirata, speriata , ingrozita in jur si deodata dintr-o cascada iese o mana, era o mana de barbat , care avea un inel rosu, mare,lucios pe degetul din mijloc.
Intind mana, ne luam de mana, imi trage mana inauntru-`l cascadei si simt pe mana o sarutare.
Il tin strans de mana si incerc sa-l trag de sub cascada, dar n-am destula forta si ii dau drumul.
Simt o briza venind din stanga mea, intorc capu` si vad o cascada luminoasa, care ma cheama la ea.
Incep sa alerg spre ea, dar alerg degeaba pentru ca pare ca se indeparteaza, in loc sa ma apropii ma indepartez.
Ma opresc si incep a face pasi in spate, deodata se pune ploaia, sunt uda complet, camasa mi-e lipita de corp si formele mele ies la iveala, pot zice ca` destul de sexy , incep sa savurez ploaia, sa ma bucur de ea, dupa care merg in fata...cu ochii inchisi..si ma trezesc in interiorul unei pesteri,...era pestera mea, stateam numai eu acolo puteam face ce vreau eu, si anume sa visez pentru ca interiorul pesterii era gol,intunecos si sumbru.
Ma simt singura acolo, vreau sa ies si numai pot, incep sa zgarm cu unghiile in pamant ,dar nu stiu de ce dintr-o data ma opresc si ma uit la mainile mele..sunt murdare

Aceasta compunere am scris`o in timp ce ascultam Evanscene-my immortal....in timp ce cititi compunerea ascultati si melodia..va da o stare placuta..poate veti vedea lumea mai frumoasa dupa ce ati citit aceasta compunere...incercati sa fiti mai buni unii cu altii..indreptati anumite greseli.
Poate unii nu inteleg despre ce este vorba in aceasta compunere...ei bine dragii mei prin aceasta compunere vreau sa spun ca nu trebuie sa catalogam o persoana dupa felul ,in care arata sau daca o vede dragutza nu trebuie sa ne fie drag de ea, deoarece interiorul poate fi urat....Nu trebuie sa credem ca cineva este fericit numai daca rade...Felul in care vreau sa ajung cat mai repede in pestera luminoasa...inseamna cum noi oamenii vrem sa ne indeplinim dorintele...vrem multe lucruri si ne grabim sa ''punem'' mana pe ele..ei bine lasati-le pe ele sa vina la voi...Tinuta sexy inseamna ca trebuie sa ne simtim bine in corpul nostru si sa ne bucuram de orice...''Pestera mea'' inseamna mintea mea, in mintea mea eu sunt stapana ...pot visa la ce vreau eu....Mainile care zgarma si se murdaresc semnifica trecerea anilor si anume ca noi oamenii ''zgarmam-zgarmam'' in viata si dupa ne vedem batrani , ne miram ce repede au trecut ani...dupa realizam ca nu am avut timp sa ne bucuram de acei ani..nu am fost fericiti de ceea ce aveam.
Sfatul meu : PRETZUITZI ORICE!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu