luni, 3 ianuarie 2011

Chica bomb

La filmarile pentru cel mai recent videoclip, "Chica Bomb", Dan Balan s-a simtit extrem de bine cu o bruneta misterioasa... iar camerele au surprins chimia dintre ei! Inca trei domnisoare i-au dat tarcoale artistului pe tot parcursul sesiunii de filmare...
Toate aventurile echipei de filmare, momentele speciale si detaliile picante au fost "capturate" intr-un making-of exclusiv, ce va fi disponibil de maine pe site-ul oficial al casei de discuri Mediapro Music.
"M-am gandit sa fie un clip foarte sexy, dar in sens clasic, frumos, nimic vulgar. Videoclipul a iesit exact asa cum mi-am dorit, conform cu conceptul dorit de mine: sa fie patru fete senzuale, sa cante sincron pe vocea feminina din piesa, tinutele sa le sublinieze feminitatea etc. Mi-am dorit un videoclip care sa sustina piesa care este dansanta si foarte sexy", povesteste Dan Balan despre "Chica Bomb", clip realizat de regizorul american Hype Williams.
Algerea nu e surprinzatoare, deoarece este cunoscut succesul pe care fostul component al trupei O-Zone l-a avut peste Ocean, prin intermediul Rihannei.
Imaginile exclusive de pe platourile de filmare ale videoclipului "Chica Bomb" vor putea fi urmarite pe http://www.mediapromusic.ro/ incepand cu ora 11:00, miercuri, 25 noiembrie.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu